bäst före- datum

allt gick jättebra hos mvc idag, så klart =) barnmorskan gav oss en tid klockan 9:00 nästa fredag (om en vecka) på förlossningen, så om inte förr så kommer dom kolla om hon skulle vilja ta och komma ut då. det känns jäkligt gött att ha fått ett sånt datum faktiskt. nu ser man mållinjen iaf, nu är det upp till henne huruvida hon ska spurta eller slöa.

jag hoppas fortfarande på att hon åtminstone ska sätta igång idag, jocke tror på söndagsbarn... och några bud ligger på 1:a maj. den där murphy (ni vet han som kom det där om alltings jävlighet...) kommer väl säkert se till så att vi går dit på fredag och får besked om att dom vill vänta några dagar till, and then i go crazy....





en hälsning från min käre far är att han och mamma har gift sej nu. de firar sin första bröllopsdag med nära och kära i form av min bror, morsorna och kompaniet... och till middag åt (äter?) dom pizza. jadu, jag blir inte riktigt klok på dom där två, men ordentligt söta är dom iaf. stort grattis och tusen pussar!


så lilla, lilla du. nu har mamma och pappa vart tillsammans i ett år, mormor och morfar är gifta och din morbror och farbror jobbar (på var sitt håll) antagligen på att inte må så bra imorgon genom kemisk obalans i kroppen... skulle du kunna tänka dej att komma ut nu? annars kommer pappa nämligen se till att få med både dej och mej i demonstrationståget imorgon, och vill du verkligen det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0