bebisdusch

nu tänkte jag komma ifatt lite med vad det är som hänt på sistone. huvet har vart så fyllt med snor och lock att det inte har gått så bra att producera nått vettigt, men nu får fasiken bacilluskerna maka på sej...


i måndags, på annandan, åkte vi till kåren för en liten påsklunch tillsammans med ewa sofie och ida. sofie hade frågat innan om inte det vore mysigt, och jag hade sagt kanske. när ida ringde och frågade om vi ville ha skjuts tänkte jag backa ur, va helt förkyld och hörde ingenting alls. ida sa att jag borde komma ändå, det är kod för att det är nått fuffens på gång.

vi brummade in på kåren, och det va massa balonger överallt. jag trodde att damerna hade bestämt sej för en liten överraskning, men jag hade allt fel. det var en stor överraskning =) ner för trappen kom helt plötsligt värsta ekipaget =) och istället för påsklunch visade det sej att sofie hade ordnat en babyshower.

ett picknickbord med massa gott, och presenter till lillan =) värsta grejen!

just nu ligger alla kläder i tvättkorgen, så bilder på presenterna kommer sen, roligare att ha allt samlat. men det här fick ninjan (och vi) iaf:

av wilson fick mamma och pappa ett presentkort på en festkväll när blir möjligt igen

av hannah och tkila fick ninjan en AC/DC t-shirt, givetvis =)

av läskis fick ninjan tre stycken t-shirts med "rock baby" tryckt på. jag ser början på ett mönster

av adde helena jens johannes och jocke fick lillan en lekback och en skallra, mamma och pappa fick grogglas och ett paket kondomer... =P

av sofie ida jimmy ewa emil lasse jakob elin calle sofia och artur fick lillan lite mer kläder (bla en till AC/DC- tshirt i storleken större, den kommer alltså vara med ett tag =P) och pappa fick ett presentkort på Game Stop och mamma fick ett presentkort på Scorette! lyckan var gjord.

av anna och pinky fick vi en hemsydd liten blöjväska, perfekt att sätta på rallen som anna sa =)

av arne och astrid fick mamma och pappa en finfin tavla som arne målat, och mamma fick ett löfte om dop var som helst inom rimliga gränser (typ baksidan av månen skulle kunna vara lite svårt påstod arne... och då är han ändå rätt bra tjenis med Gud)


om jag har glömt någon eller något nu ber jag tusen gånger om ursäkt och skyller på att snoret tar upp massa minnesplats. bilder på alla grejerna kommer som sagt när kläderna är nytvättade och redo att användas =)


det var en supermysig dag, och vi vill tacka alla så hemskt mycket! jag va lite disträ på grund av förkylningen, men det var jättefint alltihop och det blir tusentusentusen kramar till er allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0