helnöjd

idag köpte jag det sötaste jag sett i hela mitt liv =)

en humleoverall! den är supersupersöt, alldeles underbar och jätterandig =) dessutom så står det "buzz buzz buzz" under fötterna på den! jag är helnöjd!


titta, den har fötter och antenner! underbart!

och på ryggen har den vingar!!! som man kan ta bort så att det inte blir knöligt =)

så nu kan jag riskfritt ta med henne till parken utan minsta rädsla att tappa bort henne, hon kommer synas på håll =P

dessutom kan man använda henne om man skulle behöva honung, det har nalle puh lärt mej =)




den är hur mysig som helst, så nu tycker jag allt att hon kan komma ut, växa till sej lite så att jag kan leka humla med henne hela dagarna =)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hannah: ÅHGUUUDVADSÖÖÖT! det var det sötaste jag sett!

Fredrik: Hmm... Vad är det?

2010-04-28 @ 23:08:32
Postat av: My Persson

Jättesöt! Ett bra köp!

2010-04-29 @ 07:08:44
Postat av: Ewa

Jag vill med ha en sånn!!!!!!

2010-04-29 @ 22:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0