imorgon då....

...får hon tusan se till att födas för nu är det inte roligt längre. trött, arg, irriterad och allmänt osugen på det allra mesta... en lycklig tid i livet =P

dessutom är den 22 april bland annat

- Jordens dag
- Brasiliens upptäcktsdag (dvs den dag då ursprungsbefolkningen tyvärr fick lära känna de hemskt trevliga europeérna
- Immanuel Kants födelsedag.. och Lenins....


så, håll tummarna nu. för det här är verkligen så himla tråkigt. och måste jag vara sysslolös samtidigt som jag är orkeslös en enda dag till så kommer jag gå upp i atomer.


Kommentarer
Postat av: Hannah

COOOLT! Jag är tydligen född samma datum som Frank Zappa och Samuel L Jackson. Lenin är MYCKET häftigare! :D

2010-04-22 @ 15:14:27
Postat av: Linn

tro mej jag håller tummarna!!! massor!!! puss

2010-04-22 @ 20:20:47
Postat av: Em

oj, shit pommes liksom. Börje Salming OCH Victoria Beckham på min födelsedag. Det var ju lika coolt som... som... som... nästan Lenin? :). Iallafall lite, det bestämde jag nu på en gång!

2010-04-22 @ 21:06:01
URL: http://tjejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0