tårtljusönskning

näääheee... linn önskade imorse att lillan skulle komma ut idag. det verkar inte funka. funderar på om det verkligen var tårtljus inblandade i det där önskandet. jag tvivlar, eftersom det uppenbarligen inte har funkat... än.

nu ska jag nog skicka ett mejl till kungen och se till så att han önskar sej en förlossning imorgon. gärna innan vi ska åka till MVC eftersom det är inte är lika nära sjukhuset som hemmet... okej kungen, do you fatt? du ska önska ut mitt barn på direkten när silvia och ungarna kommer med tårta på sängen. det ska bli en lunchbebis helt enkelt.

tack på förhand, jag litar på att du gör ett bra jobb =)


Kommentarer
Postat av: Hannah

åh suck! jag och emma som satt på balkongen och skålade för att ninjan hade kommit! attans med...

2010-04-29 @ 22:01:09
Postat av: Sandra

Då kommer hon i morrn. Mitt började typ runt midnatt, avtog framåt morgonen. Åkte på bokat MVC besök och hon sa bara att det blir bebis idag ;)

2010-04-29 @ 23:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0