tråkigt

baaaaah!

det är sjukt tråkigt att vanka omkring här hemma och bara vänta och vänta. jag funderar på att äta något riktigt oaptitligt så att hon förstår att servicen på hennes nuvarande hotell inte är så bra som hon verkar tycka... funkade juh för mamma och lutfisken.

sjukt ont i ryggen har jag fått också, mindre roligt. känner mej som beata 192, eller som en sån där assisten som blir sågad mitt itu i en trollerishow. det gör att den tidigare planen att hitta en studsmatta att hoppa på till gravitationen gör sitt inte längre är aktuell. tråkigt nog, det lät som en bra plan annars.

jocke funderar på om vi ska börja prata högt om alla planer, så att hon vet när det vore minst lämpligt att komma ut eftersom att hon då med största sannorlikhet väljer att påbörja flykten från hönsgården. så det är bara (eller kanske delvis, man vet faktiskt aldrig...) därför han ibland hojtar till om att han har mjukisbyxor och inga strumpor på sej, om någon undrar. han har nån konstig blandning för sej om hur det här kommer gå till, att hon kommer ut med raketfart (så att han inte hinner sätta på sej vanliga byxor och strumpor...) samtidigt som han har packat ner en hel påse med tilltugg, lagom för en bilsemester ungefär, att ha om det skulle dra ut på tiden...

ne, nu kom han hem med en bukett vitsippor så nu ska jag leka med honom ett tag =)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag hade nog inte kunnat släppa iväg fredrik, jag hade tyckt det varit jätteleeeskigt att vara själv. fast han får nog gå till affären och fixa mat och snacks. kanske. för den är ju inte så långt bort :)

2010-04-27 @ 15:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0