det är konstigt ibland, men så är det juh bara....

jo, det va ju så.... det va ju så det va. ja, han har vart det. ja, vi är fortfarande tillsammans. eller, vi gjorde slut och blev tillsammans igen. en ny början. ja, jag vet att typ alla tjejer tänker "hur fan kan hon förlåta honom för det, det skulle minsann aldrig jag göra." synd om dej då, men nu är det så i mitt huve att tanken på att vara utan pålen är värre än att tänka på det han har gjort. om du fick chansen att vara med den du älskar, skulle inte du ta den? och om det är nån som sitter och tänker att "jaha, men nästa gång det händer tänker jag då inte ställa upp för henne. hon har gjort sitt val blablabla" så tycker jag att isf klarar jag mej nog utan dej också. så, nu var det sagt. jag vill nog inte prata om det mer faktiskt, för innerst inne är det här en sak mellan mej och pålen och ingen annan kan förstå det. vi är vi. ni andra är det inte. va glad istället, jag är glad. och trött =)

nu till det mycket mycket roligare! äntligen ko snön, igår kväll. den är med all säkerhet borta nu, men iaf. den kom. och idag är det bara en enda vecka kvar tills jag får åka hem med till min mamma. och pappa. och anders. och jenny. och ak. och alla andra underbaringar =)

jag måste ha riktiga vinterskor. alla mina skor läcker in som tusan. hur ser riktiga vinterskor ut? för jag vill inte ha såna joggers, eller bautakängor som knappt går att lyfta från marken. finns det inget mellanting?

lucia idag, återkommer nog med kvällens händelser. jag ska ju jobba pub, så mycket festande blir det för min del. typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0