there's no sunshine whens she's gone

och inget jävla solsken här heller tydligen. bara för att jag så gärna ville åka iväg, och för att vi så gärna skulle vilja vara spontana så funkar ju självklart inte det. för det finns bara jävla två- veckors resor kvar. OCH DET GÅR INTE FÖR ATT "NÅN" HAR ETT MUPPJOBB SOM ÄR IVÄGEN FÖR ALLT JAG VILL JÄMT OCH STÄNDIGT!

skål för oss älskling, jävla mysig kväll det här. blir bara bättre och bättre. jag är så lycklig att jag helst bara vill dö. med betoning på dö. hoppas den här jävla helgen tar slut snart. jag hatar helger. jag hatar hatar hatar hatar hatar hatar helger.

FY FAN

jag vill bara åka hem till mamma och skita i precis allt som har med den här jävla pisstaden att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0