fullt i kalendern

jag är sjukt dålig på att skriva blogg, jag vet.. men detta har väll hänt sen sist:

Jag och Linn ser ut som "kom ketchup så går vi" efter ungefär två veckor på stranden och för lite solkräm. men det har ordnat till sej nu, bruna som björne utan den vita magen typ.
Vi är även seriösa, hälsomedvetna människor nu för tiden som går på promenader, tränar lite pilates och äter hyfsat hälsosam mat. Inte jämt och så noga kanske, men vi gör målmedvetna försök. Det ska komma av 10-15 kilo till jul, annars jävlar tänker jag bli klotrund och uppträda som cirkusartist istället.

Jag och Pålen är knäppa som vanligt. Vi har bråkat, blivit sams och sen glömde han bort vad jag hette i efternamn så han är överst på min hatlista igen. Hatlistan över dom jag älskar alltså. Han är sämst, men min sämst. Sen har det väl inte vart så mycket mer. Precis som vanligt. He is a pretty ball. Vi hinner inte ses så mycket för han jobbar, men det är nog ganska bra känns det som eftersom vi brukade umgås 24/7 innan. 

Jag och leta jobb- perioden är nog över, jag är ganska säker på att jag kommer få jobb på hemglass. tjoho, äntligen är det jag som kommer vara den mest irriterande av mej och pålen!!! Men det var roligt, tror jag kommer trivas bra. Jag ska bli världens bästa på att plingelinga mej fram genom skåne och blekinge =) Det kommer bli lovly.Och frågan är ju; när får man provsmaka dom nya glassarna?

Jag och nollningen/insparken kommer bra överens, har tänkt ut massa roliga saker som kommer förändras detta året. Tjoho!!! Och allt fjäsk går till mej så klart. Jag är generalen =) Funderar på om det ska stå i nolleinfot att jag halshugger de nollor som ger mej cider.

Jag och 6M är också redo för hösten, det knallar på och kåren kommer va helt underbar denna höst känner jag på mej. Det kommer bli så jäklans fint efter upprustningen. It is great success!

Jag och nyaste skvallret låter meddela att jag är Kanaries dotters gudmor. Och hon är utan tvekan världens sötaste bebis!! Nathalie är den nya flickan i mitt liv, riktigt asgullig och underbar. Hon kommer nog utan tvekan bli världens mest bortskämda unge, iaf om man ser till hennes pappas alla kompisar som bara längtar efter att få slänga presenter på henne =) tusen pussar till lilltjejen!

det var allt för nu, återkommer snart hoppas jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0