grattis jenny b karlsson




GRATTIS MIN FAVORITJENNY

glömde ju säga att det är din andra 21årsdag idag.
för er som inte vet är jag och jenny lika gamla, men jenny bestämde när vi var yngre att hon inte skulle bli äldre än 21 så därför firar hon 21årsdagen varje år från och med nu tills hon är redo att bli äldre =)

jag saknar jenny, typ sjukt jättemycke. men vi ska llt leka när jag kommer hem igen. leka trängas på stan och morra hotfullt åt barnfamiljer, leka hitta dom knäppaste människorna på stan och leta fula kläder.


jag och min jenny när vi var två glada fjortisar får flera år och dar sen =)

grattis grattis =¤
jennie fyller också år idag, men hon vågar minsann fylla 22. grattis på dej också tösabiten! lekatajm snart ?

nej, nu ska jag sitta och sakna jenny ett tag. bä bä
Trackback
RSS 2.0