sikken blås

vilken blåsning.... "om jag får fast anställning så blir allt bra!" är en tanke man aldrig aldrig ska gå på.

fan ta hans sjävla jobb. fan fan fan fan fan fan fan ta det jävla pissjobbet som är så jävla pissigt att jag kräks varje gång jag ser den jävla pisströjan med reklam för det jävla pissjobbet. det är så jävla pissigt på så många olika nivåer.

som det ser ut nu träffar jag pålen på.... söndagar? om det nu räcknas eftersom han ändå är trött och grinig och bara vill sitta framför datorn. 8 -10 timmar ganska så värdelös tid. skitkul, helt jävla fantastiskt jätteskoj. typ så roligt att man vill bli massmördare. så här kommer det va ända till hösten.

som det kommer att se ut sen till hösten när jag jobbar på dagarna och han på kvällar och helger: "hmmm, jag känner igen dej? är du typ min sambo? har för mej att jag flyttade ihop med nån i somras, men jag har inte sett honom sen dess." och så kommer det va i ett år typ.

som det kommer att se ut när jag blir lärare på riktigt, och han jobbar kvällar och helger... inte alls antagligen. vad är det för vits att va två när man ändå aldrig ses? så fan va skoj. så JÄVLA OTROLIGT SJUKT UNDERBART JÄTTE SKOJ! FAR ÅT HELA JÄVLA HELVETE, JÄVLA PISSANSTÄLLNING!
min söndagspojkvän och hans heltidsanställning. det bästa var att det hette att han skulle va ledig varannan helg om han tackade ja till det här jävla jobbet. det har inträffat 3 ggr sen den 1 oktober, och kommer inte att inträffa mer fram till den 20 dec. underbart. så fucking jävla underbart.

allt kan dra åt helvete, jag hatar att vara själv. jag vill hem, där det är nån hemma. ett hem ska inte va nånstans där man är ensam. allt annat är bara fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0