sweet sun of mine

me and the idiot also known as pålen har precis pratat om hur tusan vi ska göra med nyår.
att fira på kåren kändes plötsligt lika lockande som att fira i tvättstugan, så vi bestämde nej på den.
ganska snabbt kom vi (läs: jag) fram till att fira utomlands vore ju sjukt gött. och eftersom vi är ganska spontana av oss, och inte direkt är så jäkla noga med nått så tänkte vi att det nog blir en sista- minuten resa. vi ska typ beställa resan samma vecka tänkte vi, eller strax innan.
sjukt ballt om det blir av. men jag är nog inte allt för optimistisk till det.
våran reservplan som duger minst lika bra är att återigen fira med malmö. det va så sjukt roligt förra året, och våra malmövänner är ju för jäkla bra på det där med fest så =)

precis och precis förresten kom jag på, jag har inte ens pratat med pålen idag. vi pratade två meningar om det igår. på ica när han hade tid.

jag vill ha soooooool. och bad! helt underbart! fy va gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0