den ständiga kampen

far åt helvete vilken ledig dag detta blev, eller inte alls. det absolut värsta var att jag fick göra en budget. EN BUDGET! hallåååååå. den värsta upplevelsen på flera år, sen nått äckligt hamnade i mitt vasselin för några månader sen! det tänker jag aldrig mer göra om ska jag säga.

dagens pålen: snorta grädde. det är svårt att förklara hur människan (nåja...) lyckades. han skulle lukta om en öppnad matlganingsgrädde hade blivit dålig, men öppnade en ny för att ha nått att jämföra med. han kände inte så mycket från den nya förpackningen, så han klämde till lite på toppen för att grädden skulle komma närmare näsan. det gjorde den, den hamnade i hans näsa och sen snöt han vitt i några minuter. jag tänker inte säga så mycket mer. det är fritt fram att spela upp denna scen i huvet, jag gör.

ibland känns det lite som att det mesta tänker gå åt helvete, vad det än handlar om. man kan alltid hoppas på inte, men just nu... det går nog fan käpprätt neråt utan att åka via bordershopen. om man bara fick göra som man ville hela tiden skulle det kännas lite bättre, men å andra sidan hade man juh inte haft nån att skylla på heller. damn it.

det finns ett till namn på min hatlista förresten. också ett sabla fruntimmer totalt ovetandes om mitt hat. tunnelseendet är smalare än nånsin på den fan, och genomrutten är hon säkert också. fan. 

nu börjar jag bli trött och bitter. jag ska nog dö lite nu, eller äta citroner så jag blir pigg och glad. mumsmums =) ses imorron era sabla... sabla... ja vafan man nu ska kalla er.... <3

Kommentarer
Postat av: erica

hrm, passar på att reda ut en sak innan snacket vandrar runt jorden. tack för samtalet zötenöte. personen som omnämns som rutten och så vidare är SJÄLVKLART INTE maria!! värsta jag hört, jag tycker om maria som tusan damn it! jag kanske blev arg på mötet i fem minuter, jag missuppfattade en sak och skämdes för mej själv ett tag, men jag skulle aldrig få för mej att hata maria för en sån skitsak. nä nä nä, maria FTW! skulle bara säga det. damn it. nu va det sagt. puss så länge

2009-04-29 @ 13:33:41
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0