finlands nationaldag

jag vet att det inte är det på riktigt (den riktiga är den 6 december om nån undrar) men det är fortfarande roligt att mobba alla finländare. för det är skääärtorsdagen, och alla vet att finnar går med kniv (och därför kan dom skära.. do you fatt?)

jaha, vad har ledigheten bjudit på sen sist?

- en nyhetssändning som bara bara kan inträffa i Västerås: det är svältande barn som gör påskchokladen, arbetslösheten ökar och hela befolkningen håller på att bli lusfattig, dessutom slet sej hotell utter- inn och flöt iväg från sin förtöjning i mälarviken (den riktiga, inte den i tre kronor). därför älskar jag västerås, vi har hotell som flyter iväg.

- dumma pojkar är inte de enda som gillar att få mej att klökas. min numera förkylda mamma ägnade hela den 15 minuter långa bilfärden åt att snyta sej och snora, vilket så klart fick till följa att jag fick sitta och klökas i femton minuter. illa mådde jag också.
senare skulle jag låna bilen för att köra bort min bror, jag frågar lilla mamma vart hon har sin bilnyckel. - i jackfickan, svarar lilla mamsen glatt. ner med hela handen i fickan, och vad får jag tag på? SNORPAPPER! jag höll tusan på att svimma i hallen, klöktes gott och väl i tre minuter. inne från köket hör jag min älskade mor sitta och fnissa åt sin egen finurlighet. once again: dumma mamma

- jag och mamma skulle införskaffa påskbordets väsentliga del; alkoholen. väl inne på bolaget inser vi två saker: 1. jag har inget leg med mej, och 2. jag har inte sminkat mej och ser ut som vilken fjortis som helst. fan, sa min vältaliga moder. som tur var undvek vi den pinsamma situationen att bli nekade köp, mest för att vi nog blängde bistert på kassörskan hela vägen genom kön. hon skulle bara vågat annat. power to the drukness!

- jag drömde inatt att jag inte fick bli kårhusgeneral för att jag svor så mycket, och detta hade fastnat på bild (genom en pratbubbla...damn it). jag grät som tusan, och då fick jag bli ordförande i NU- nämnden istället. för er som vet vad det innebär förstår ni nog också att  jag grät ännu mer efter detta byte. jag ska sluta svära så mycket, jag lovar. iaf när man inte får svära...

- jag har som sagt kört bil idag och konstaterar att det är fan så mycket enklare och roligare att köra när man inte har massa mesar som sitter och bitchar om allt möjligt med i bilen. jag kan visst köra bil, om bara passagerarna håller tyst och sköter sitt.

- ikväll ska jag äntligen bli berusad igen, med hjälp av min älskling absolut mango och några väl utvalda öhl =) till sällskap har jag dom förträffliga damerna ak, min älskling och partypolare sen bibelns början, och jeanette, en utomordentlig brutta som faktiskt har vart känd av säpo en gång i tiden. dessutom har den senare ägt ett vilddju vid namn Rolf som har gett oss många underbara minnen.


en bild på ak och jeanette, för ca tusen år sen. strax före västroms fall, tror
det är det dom skålar om...


now, time to go to the blåkulla och parta loss med mister satan. blått spott så länge =)

Kommentarer
Postat av: Ak

Men shit jag döööör vilken hemsk bild hahaha

2009-04-10 @ 13:48:02
URL: http://annkristin86.blogspot.com/
Postat av: Mamma skrutt

Citat som det här älskling absolut mango som får mig att gilla dig! Blanda med färskpressad äppeljuice av den grumliga sorten. En juice av det söta slaget, gör inget om du inte väljer en fulvariant och massor med is. Fint som bara den!



Älskar mitt jobb och inte minst min produkt!

2009-04-10 @ 15:48:47
Postat av: Mangokid

haha,, sSkärtorsdag,, ja vart är min knife idag då?:P tro att pålen har den :P

2009-04-10 @ 22:12:13
URL: http://mangokid.blogg.se/
Postat av: JäNeT

Tack för en toppenkväll! Men du, den däringa bilden du har- OH MY GOD! HEMSK! hahahha

2009-04-13 @ 11:19:11
URL: http://psycho.shedevil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0