flum i hela skallen

jag börjar bli duktigt avundsjuk på alla jävlar som ska till flummen. jag vill också dit. stupid fullbokade kalender!

dessutom har jag ett bekymmer. jag kan inte för mitt liv komma på om jag var på flummen förra året. det känns som att jag var där, för jag är nästan säker på att jag har varit där två gånger, men jag kan inte för mitt liv minnas det.

mitt första år va 2oo7, det va då pålen hade nutella i röven och adde kamma håret med grillbestick. och sen har jag tusen minnen till, men det är typ omöjligt att alla dom hände den flummen, för jag va inte där alla dagar. men förra året, 2oo8, det borde jag minnas. jag väl väl tillsammans med pålen då? eller? fan också, stupid dimma över allt!

jag är flummig i huvet av andra anledningar också. mest för att jag är trött som ett sletet strykjärn. det har vart två intensiva dagar vill jag lova, med nästan tolvtimmarspass på kåren. och imorron lär inte bli bättre. jag längtar tills min nästan lediga fredag, nästan lediga torsdag och fakkin helt lediga söndag (ta den ifrån mej och jag dödar dej, jäklans långsamt) 

imorron ska jag va hemma och städa hela förmiddagen tills min lilla lägenhet bli tillräckligt ren för besök. får man långväga besök känns det liksom mest snällt att inte låta dom hoppa mellan alla sko- och klädhögar. stupid små garderober som uppenbarligen inte byggts med någon som helst tanke alls i åtanke. vem fan bygger garderober som typ tar in en veckas ombyte? och UTAN nån vettig plats för SKOR!

idiotman, jag hatar honom! (i mitt huve har jag redan bestämt att det är en man som har byggt den, jag har bestämt hur han ser ut och jag har bestämt att han bara äger vita fula tshirts och använde alla fem för att måtta hyllplanen. eftesom han bara äger tattartofflor tänkte han inte ens på skorna, och inte tusan hade han förmåga att göra nått vettigt av den stora garderoben heller. hjärndöa helvetesman!)

jahaa. nu är jag törstig också. och min ena jäkla loka är hos ewa, och den andra är hos pålen. sjukt bra ställen att ha dom på. sablar också. det är också idiotgarderobsmannens fel. damn youuu closetman!

neee, dags för närkontakt med min trogna sängkamrat. jag kallar honom kudden, och han vet precis vad jag gillar. han blir trött på mej ibland och smiter iväg medans jag sover, men han kommer alltid tillbaka förr eller senare. lättlurad den där. natti natt!


ps: får man hångla i himlen? om nu gud är för allt det här med kyskhet och grejer menar jag? för om man inte får det tänker jag inte göra mej besväret att adressändra dit upp på minst 200 år. bara så du vet gud, du behöver alltså inte städa rent riktigt än... jäklar vad jag är trött. ds


Kommentarer
Postat av: Joan

Jag har väldigt mkt för mig att ni va några som åkte på fredan eller lördan med bil... Vet att jag ville med, men kunde inte för skolan... Har för mig att du ha en av dem som åkte en dag bara?



Och JA, man får hångla i himelen! För det är ju faktiskt bara den katolska guden som gillar kyskhet, inte den protestantiska :)

2009-04-21 @ 23:48:28
URL: http://joanpann.blogg.se/
Postat av: erica

hrm... men det är juh samma gubbe faktiskt. nu när jag inte är så trött längre har jag konstaterat att man nog får göra ungefär vad man vill i himlen. =)



och flummen; hmmmm, jaaaa. det låter bekant. och pålen va inte med. och inte minnet heller. dags att leta bilder.

2009-04-22 @ 19:11:46
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0