hej hopp min skööööna

jag älskar att va hemma =) allt känns så bekant och som vanligt, fast det inte alls är det längre, underbart =)

helgens bravader då =) på tüsska =P

det blir ingen kort sammanfattning, det blir för långt. det blir ett medley av underbara  citat istället.
först ska det berättas två saker: när vi kom till örebro drabbades vi av en tüssk bacill som gjorde att vi hela tiden bröt på den tüsska dialekten jaaa. och på vägen upp såg vi ett företag som ett flensted. bamses civila namn är juh ted, och vi har beslutat att hans studentnamn från och med nu är flens- ted.

två killar från karlstad universitet (ja, det va viktigt att påpeka tydligen)
- kan inte du fråga dom där tyska brudarna om ...(blablabla, det hörde jag inte)
- kan du inte göra det själv?
- men jag kan juh inte tyska!

lilla hjärtat mådde lite dåligt på lördagsmorgonen och väckte oss genom att kräkas. snälla som vi är döpte vi honom till kräkis och kallade honom för vår. sen fick han en macka. på lördagsnatten när han trillade in i vår sovsal igen vinkade han glatt till oss och sa: - jag mår bra idag, ingen fara!

- är inte du tjejen som skrattade åt den döda fågeln! och tog kort på den?

- titta, där kommer den tüsska trion!
- tyska? men gud, jag som är så dålig på språk!

jag komer tusan inte på mer att skriva om den underbara helgen. man måste vart där för att förstå hur jävla roligt vi hade. nästa studentfest QK ska åka på i smyg blir älghelga i höst =) för i karlstad finns det tydligen massor av roliga människor att leka med. tvättmaskin har dom också =P

nee, nu ska jag leka med pappa och bröderna. och sen ringa och fixa en sovsal till förspelet
puss puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0