mansfolk... igen

igår var det herrmiddag, om nån i hela kristianstad har missat det. det betyder att alla manliga studenter är så mycket på pickalurven dom nånsin kan bli, tillbaka till stadiet där det är tufft att skrika "visa pattarna" och glömma bort att prata för att istället bara tokstirra. det är en upplevelse faktiskt. speciellt eftersom killarna själva påstår att vi tjejer under dammiddagen är hundra gånger värre. nej. inte en chans.

man kan göra vissa iaktagelser under herrmiddagen och kårkvällen därefter. det är som att pungdjuren spelar ut sitt fulla register när väl testosteronet har nått maxmåttet strax efter kvart över sju på kvällen. dom gör så underliga saker att till och med jag bara... häpnar. det är svårt att beskriva det, man måste nästan se det själv.

så klart är det alltid saker som stör roligheterna. killen med massa massa massa bullshit och lite kluvet beteende är ju inte världens partyhöjare alltid. killen med problem och en brud som ser ut som en uppblåsbar docka sänd från apstadiet blir man inte heller direkt sjukt road av. fast i ärlighetens namn väljer jag problemkillen före bullshitmannen varje dag, är så förtvivlat trött på allt jävla bullshitcrapsnack. varför slösa på en massa ord om inte ett enda menas? why? vad är nyttan med det liksom? det är som du går på nått jävla repeatspår, samma skit hela tiden men med annorlunda ord lite då och då. tror du inte att vi har sett igenom dej nu? get real or läs in ett nytt manus för fasiken.

och sen sved det juh som fan i hela hjärtat (det lilla jag har) när jag inte ville annat än hjälpa men inte kunde göra nått alls. ingenting. hatar när det händer, att känna sej hjälplös är det värsta som finns. speciellt när det drabbar någon annan mer. hjälplös eller inte, jag gör om det any time. men det vet du juh din lilla pottfisk. =)

nu ska jag göra vettiga saker tror jag =) och imorron blire örebro. sweet. tyvärr kan jag juh inte åka hem eftersom 6ms styrelse är världens elakaste människor. tack för den era bajsungar. far åt helvete, min mamma hatar er allihopa och tomten kommer INTE läsa era önskelistor i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0