min trogne springare muntrar upp mej igen

erica - simple as that säger:

tsss. inte då, jag är lite lätt irriterad bara. men bara på henne. haha. usch vad jag hatar henne. om en endaste liten buss skulle vilja göra världen en tjänst och köra över henne skulle jag bli så lycklig


Jakob säger:

dom brukar sällan vara där när man vill...

bussarna då


erica - simple as that säger:

då får jga väll hyra en... =)


Jakob säger:

och bokför de som "resor till och från jobbet"


erica - simple as that säger:

HAHAHA

lätt


Jakob säger:

då får du till och med avdrag


erica - simple as that säger:

hurray FFS =)


Kommentarer
Postat av: Sofie

mm säkert! Du måste ha minst en tidsvinst på 2 timmar/dag för att få göra avdrag med eget fordon, alternativt ha minst 2 km till närmsta busshållplats :P MOAHAHAHA

2009-04-29 @ 13:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0