nu sitter vi här igen...

vart tog tiden vägen!? jag hann knappt blunda så va allt över?! schwooooosch sa det så va hela helgen som bortblåst.

torsdagen gick lätt som tusan. till och med skolan är ju rolig nu, bra lärare och knäppisarna jonas simon och gustav gör många skratt. skulle hjälpa till att snickra på kåren sen, men vinkelslipen skrämde mej lite grann så jag slapp.
förberedde insparksmötet och väntade på lilla tommy. tommy kom precis innan mötet, jättejättetrött och alldeles väck typ. så går det när man är vuxen och jobbar.
mötet gick fakkin asbra, och alla är sams och nöjda. hejja hejja!
plocka ihop grejer och tommy, hem och äta revbensspjäll och glo på filmer med tommy. två favvon hanns med innan drömvärlden lockade för mycket.

fredagen kunde börjat bättre. trodde jag va ledig, men det va ja inte. lämna en väldans trött tommy hemma, och gick på ett sjukt spännande FUMmöte. hjälpes, det är förbannat tråkigt men för viktigt för att strunta i. sålde massa biljetter till semstersittningen. gick hem vid ett-tiden och väckte tommy. ner på stan, handla filmer och sprit, äta på max och hem till kalla öl och solig himmel. gött som fan.
ner till kåren och gjorde slut på hela plånboken på jonas grogg, den är fan i det god. slurp sa det. förbannade alkolholutbildningen för att den satte käppar i hjulet för att fortsätta festa. slarva bort tommy till späxgänget och gick hem för att dö lite grann.

lördagen började hemskast av alla. klockan ringer halv sju. HALV SJU. jag snoosade till fem i halv åtta. klädde på mej och konstaterade att jag fortfarande va lite lullig. yes, bra tillfälle att vara det på. verkligen. damn it. gick till kåren halv åtta och kände att det skulle bli en hopplös dag. får reda på att DaSe kommer med minst tre bilar till förspelet. HEJJA HURRA! ka kommer med kaffe, hejja hurra! det blev inte så hemskt som jag trodde. tick tack tick tack, dags för lunch. lite äckelpanna, massa mjölk och dumma frågor om bajs och pungar. håller på till fyra, allt flyter på bra, förrutom att en enda dum kossa kan irritera alldeles för många människor för att det ska vara nyttigt. jag hatar dej, fy tusan!

springer hem packar och sätter mej i bilen med den tüsska sofie jaaa bitte. flummen here we come. flummen är ett kapitel för sej som jag kan skriva om nån annan dag, men jag känner inte fört nu =)

söndagen som inte va en del av flummen har mest bestått av donken (den med hamburgare, inte den i dunken) som pålen bajsade sönder damtoan på, gasig bil och ett lyckligt återförenande mellan mej och min säng, tommy tittade förbi och sa hej då innan han åkte hem till örebro igen. och nu vill jag bara... sova och leka med min säng. och sova. och sova zzzz

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag hoppas att du hade det trevligt på flummen. Själv tror jag att jag hade det trevligt, men det hände ju en massa konstiga saker som gör att jag får känna mig som Jason Bourne för att komma ihåg allt :P

2009-04-26 @ 19:25:15
Postat av: erica

jadu daniel, man minns oftast inte så mycket alls från flummen om allt gått som det ska. jag minns numera 2 av 3 besök, det är ganska okej =)

2009-04-27 @ 09:45:41
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/
Postat av: Daniel

Då har jag lyckats rejält. Jag minns noll procent av mina besök

2009-04-27 @ 21:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0