sunshine in the shadows

vilken helg =) helt underbart bra!

fredagen, TKpub med mängder av gäster! damn thats goooood! och mysigt va det också, bra stämning och så klart massa kaos! men det va bra kaos, ovanligt bra kaos.

lördagen började med en tripp ner till stan med pålen och ewa. sen hem, och planen va att jag och ewa skulle arbeta med förspelet, och göra det ganska seriöst.problemet va att det jättesoligt och fint ute. och det fanns juh vin och öl i kylen. och helt plötsligt befann vi oss på gräsmattan med öl och vin, och en sofie och en wilson. och massa soooool.

 vi stannade kvar där, bytte ut wilson mot pålen och sen va klockan helt plötsligt sju! dags att packa ner ewa i en kundvagn och dra till ica.efter att ewa skämde ut oss, och mest sej själv gick vi hem med lite bröd och salami. dags att fylla käka och glo på pippi på rymmen. seeehr gut jaa.

tiden tickade iväg igen och vips byttes ewa ut mot pinky hannah tkila och en megapackad wilson. eftersnacket drogs hem till mej, kolla på gamla bilder från förr. fulla som björnar och med många minnen som swischar förbi. härlig helg!

idag har jag vart i hässelholm för första gången. neh, alltså, på kåren i hässleholm. sjukt avundsjuk på lokalerna, fick nån form av ewahybris när jag såg dom och tänkte på alla möjligheter! en sak i taget, ja jag vet, men det är alltid bra att drömma.

snart äre dags för alkoholutbildning, missar premiären av späxets hamlet, men va tusan... den är nog lika bra imorgon och på onsdag haha =) nu ska jag göra nått vettigt.. vet inte vad bara!
hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0