sweet and sour

jag är ledig idag trallalalalaaaa
undar hur länge det tänker hålla sej? framåt lunch skulle jag tro. sen ska jag ner på stan och handla födelsedagspreseneter till linn och min lilla bäbis nathalie.

min dumma säng är knäpp. jag tror inte jag pallar vänta tills jag fyller 25 till att skaffa mej en ny. damn it. är det inte meningen att sängar ska vara bekväma i mer än 7 år? det här är juh löjligt. stupid stupid. dessutom har skiten fått en lite lustig form på sistone. måste va från när den stod fritt i mitt gamla rum hemma.

jag behöver nya skor också, det är akut. mina ralleskor har gått jättesönder och är alldeles hopplösa, det gör mej lite ledsen i ögat faktiskt. så fick jag tips från jennie att kolla på www.halens.se för dom hade finfina skor. jaaa, det hade dom vill jag lova, problemet var juh storlekarna  som vanligt. många av skorna jag ville ha fanns inte i 37, och resten va i dom jävla engelska storlekarna.

england är ett jävla idiot land, så fruktansvärt dumma i huvet. dom kan fan inte göra mycket rätt ska jag säga. brittjävlar. jag mätte min fot och kom fram till att den va 23, 5 cm lång. för säkerhets skull tog jag 24 cm. då hamnar man strax över strl 5. aa, men då tar man juh strl 6 för att va på den säkra sidan tänker man lite smart. jo, det hade man juh kunnat göra om det inte vore så att storlek 6 är likställd med jävla strl 40! det är en viss skillnad mellan dom, och för min del betyder det lite brutna vader och crap. JÄVLA SKITENGLAND! tacka vet jag irland, där är dom iaf snygga.
 
nää, jag har nog inte så mcyket mer at skriva för dagen, är för menlös just nu känner jag, skriver säkert sen när jag har vart på stan och irriterat mej på alla jävla idioter som kommer ploppa upp bara för att jag är där.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag kan försöka hjälpa dig lite med de engelska skostorlekarna :P mina converse är iaf. storlek 37,5 och i engelsk storlek är det 5. Så har du 37 så borde du typ ha storlek 5 mät i engelska mått ;P

2009-04-28 @ 14:10:01
URL: http://magganftw.blogg.se/
Postat av: erica

thäääänk you =) men just nu håller jag på att försöka få ludde att köpa skor till mej, det är mer ekonomiskt =P

2009-04-29 @ 00:03:24
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0