tjo litta litta tjo litta lej

kom ska jag kasta koskit på dej så att du tappar andan!

vaknade av den mycket trevliga väckarklockan (hade inte varit för att den spelat introt till boondock saints hade den dött för länge sen). två meddelanden mottagna, trubbel trubbel.

ner till tvättstugan, hitta vägen till narnia i min tvättkorg... det tar aldrig slut.

budget hit och budget dit.

och inga skor har jag, och lägenheten ser återigen ut som hej döden. hur är det möjligt?! jag har knappt vart här! stupid stupid. vart är den dära mannen jag önskar mej vars enda livsuppgift är att plocka rätt efter mej och se till at jag är glad? (hihi, lät nästan lite som pappa hihihi... å va jag saknar honom. dumma pappa. puss.)

ikväll.. eller, nej, om två timmar när hålet till narnia är igentäppt och tvätten är ren igen ska jag ner till kåren och stressa loss lite. sen klockan tre bär det av till hässleholm, tjo hoo. grilla på kåren där, det ska nog bli ganska kul att träffa lite nytt kårfolk. alla här känner man juh igen, det här blir juh som att börja om från början igen =)

och imorron blir det en alldeles underbar dag bestående av (ta ett djupt andetag.. klara färdiga gå!) skola, brännboll, PR klimax, PR semestersittningen, PR Förspelet, valborgspub, lära upp nya lagledare, fixa för discot, jobba discot, inte tappa humöret på DJM2, städa kåren och till slut komma hem till den iskalla ölen som väntar på mej i kylen, och om där finns nå folk att leka med så tänker jag dynga ner mej efter det så att jag kan sova och slappa hela första maj. därså!

ikväll kommer birdiebird! fast jag vetti tusan om jag hinner träffa honom innan imorron. i den bästa av världar hade vi dyngat ner oss i solen imorron, men nu går juh inte det av ovanstående skäl... hoppas att den fan är vaken till efterfesten =)

va är klockan? fan också. jaja, dags att göra nått vettigare. städa kanske? BLÄÄÄÄ.


GRATTIS LINN MY LOVE PÅ FÖDELSEDAGEN <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 puss puss puss, älskar dej egentligen varje dag, men mest på din födelsedag! ha en superfin dag, och döda inte din chef idag heller =)


jag och linn, ett urval av våra dryckessammankomster när vi är modell

"mindre stökiga"

 

jag linn och jennie på bonna 07, samma år vi upptäckte minttu black <3

Trackback
RSS 2.0