fråjnds

jää. ibland är dom dära pojksen ganska bra att ha. hade bara med mej frukt till lunch idag, och när den va uppäten va det dags att återvända till det tråkiga pappersarbetet.

helt plötsligt trillar wille och pålen in. skaru käka lunch? nää, jag hade ju redan ätit. inte ens om du får kyckling? pålen lät mäkta förvånad, men nä jag hade bestämt mej.

jag skriver vidare och suckar. jag hör nått som låter och tittar upp. då ser jag pålen i dörröppningen med ett kycklinglår i näven. chiii-ckän? hihi, så klart =) tack tack tack. och gott va det, hoppas bara att han inte hade slickat på det först... =)

nu ska jag ringa till kommunen och fråga varför vi bara får tvätta händerna i hälften av handfaten, och sen ska jag slå sönder 6Ms dator eftersom den fuckar med alla lösenord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0