hemmafru för dagen

dagens planer

den desperata hemmafrun ska städa, diska, handla, tvätta, laga soppa och baka bröd innan den innan den hårt arbetande politikerherrn kommer hem från sitt viktiga toppmöte. strax efter klockan fem förväntas herrn ställa portföljen i hallen, kyssa frun på kinden och sätta sig till bords i matsalen.

typ så. fast hemma hos oss är det mer så att jag förvisso ska göra allt det där innan min söta hemmaman kommer hem. strax efter fem kommer han indundrandes och slänger av sej kånken nånstans och sen blir det filmhångel i hallen. mat framför tv:n och sen mysmys resten av kvällen.

usch, jag hatar hussysslor. så jävla tråkigt. blä blä blä. det går väl på ett kick, om man bara orkar börja nån gång. och den där gången är inte speciellt lockande vågar jag påstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0