i dont speak drunk well

gissa vem som va megasöt igår och ringde och frågade om han fick komma hem, hahah =) jäpp jäpp, my manly man.
några timmar senare trillade han in, dyng som få och lite upphakad på samtalsämnen. men jag va glad iaf, en stund. tills han somnade mitt i sängen, snarkade så det tjöt och vägrade vakna. efter en stund gav jag upp, strax efter att jag armbågade honom det hårdaste jag kunde utan att han reagerade nämnvärt. jag tog mitt täcke och en kudde som hans majestät kunde avvara och la mej i soffan istället.

men nu är jag ganska väldigt glad över att han är hemma, det va jag egentligen inatt också... bara på ett annorlunda sätt =P

och nu ligger han nog kvar där jag lämnade honom i morse, utslagen i sängen smått illamående och väldigt bakfull (or soon to be). söt är han, fy bubblan. och om han inte åker tillbaka så kanske jag kan se fram emot en mysdag på lördag, en efterlängtad sådan. om inte annat får väll den också skjutas upp en vecka framåt, för du är det (som jeanbanan brukar säga) full patte i minst en vecka framåt.

nää, time to go go. lunchmöte is the shit när man är hungrig men för lat för att gå till ica

Kommentarer
Postat av: -Stjärnan

våra karlar tar nog söthetspriset tjugo ggr om! <3

2009-08-26 @ 14:28:58
URL: http://amaizon.blogg.se/rocknroll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0