i go nutts

ahaa... läget och så? jooo...

torsdag: work the work, duktig erica. hem till söt långhårig pojke, söt sofie dyker in en sväng och helt plötsligt har den söta pojken inget hår längre. bara en tuppkam. poff. det liger nått form av djur på badrumsgolvet, ser ut som horrorhår. time to escape, hem till ewa och spela spel. ewa bjussar på polsk vodka och sofie fuskar när ingen ser (förutom jag så jag fick också fuska sa sofie). good shit.

fredag: behindos bakfullos.släpiga steg till kåren. trött erica, det blev nog lite sent igår? städa puben är lagom ansträngande, och välbehövligt. hittade konstiga saker och mögliga kylskåp. så där najs. tidig hemgång. pussa söt pojke och laga FREDAGSKYCKLING. äntligen. kyckling for life, speciellt när man slipper färdiggrillad. packa packning och rusa ner til bussen. från bussen till stan, till bolaget, till centralen till tåget. till tåget? ajustdet, vi skulle till malmö ocoh hälsa på werners hustomte. leka födelsedagsfest och dricka vin, bra skit. supersmaskig tårta och påsvin. hell yeah.

lördag: efter en natt på världens mest oljudlösa madrass är det nästintill frulle på sängen som gäller, schysst ställe det här måste jag säga. ner på malmöfestivalen efter frukost och lite tv-spelande. inte en skymt av tiffany person, men det va skoj ändå. äta bakismat, hitta asgo soffa på bolagret, gå vilse på bolagret, hitta tasty house och köpte tusen nötter och torkad frukt. NAM NAM NAM. medan dom andra hyrde trampbåt tittade jag werner och olle på en asball fotbollsmatch och lyssnade på kebabklämman. fine bajs.släpade hem oss till hustomten igen, åt kebab och werner olle och sprängis ville lära sej snurra med bollar (poia [påja] hette det nog) och så ut som vilka dagcentermedlemmar som helst.dom andra ville ner på stan, det ville inte jag och min lika folksamlingshatlige man så vi packade in oss på tåget och åkte hem. väl hemma hittade vi en supernajsig present från mr. bamse som gör att jag nu kan titta på sheldon cooper varje morgon och vaje kväll =)

söndag: ett stycke ytterst sega 22-23åringar vaknar och sen dess har det nog inte hänt ett skit. planen är städa, tvätta och baka bröd. men det betyder att man faktiskt måste göra nått och det är inte helt okej. faktiskt. men mysigt är det, en heldag i sängen med en söt pojke och tusen nötter, lite vatten och lite böcker. buoenos shitos.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Oh lyckos! Jag var med nere i malmö, fast bara igår och så vaknade jag för en timme sen. Nu sitter jag på jobbet.....................



TACK FAN VAD NAJS! :D Då ska jag bara lyckas plinga på när du är hemma, eller är din hemmaman hemma oftare kanske? :) wiee kkaffe kaffe kaaaaaffeeee <3

2009-08-16 @ 14:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0