jaa, joo...jävla gnäll

idag tänker jag stanna på kontoret så länge som möjligt med förhoppningen om att den dära snälla söta saken är tillbaka när jag kommer hem och att den jävla griniga jätteirriterade varelsen har försvunnit.
är bytet inte gjort, tänker jag gå hem till nån annan och leka, så det så. jag tycker inte om att leka med bråkstakar.


kollade tentaschemat igår, det ser ut som en liten tuff period framöver med tre veckors intensivplugg. dock glömde jag helt bort att kolla mina kurskoder igår, stämningen hemma va väl lite... tryckt kan man säga. men men, det löser sej idag eller imorron. ingen brådska =P

är det nån som vet vad man gör åt flugor och skit som tycker om att bo i taket så fort man har haft fönstret öppet (vilket man måste ha om man inte vill dö av värmeslag)? alltså, hur får man ut dom? (jaa, jag fattar att man måste stänga fönstrena, men det spelar juh ingen roll för dom jävlarna som redan är inne.) det är krisläge,  för om jag måste se fram emot ytterligare en underbar kväll med tusen klagande över detta kommer jag trycka in en gaffel i örat. på allvar.

nu ska jag skriva vidare på allt annat. och kanske försöka hitta det där goda humöret som försvann cirka kvart i fem igår eftermiddag och tydligen gömmer sej nånstans där solen kanske skiner....


PISSPISSPISSPISSPISSjagglömdematlådaochjagharingensnusochingetkaffenuvilljagdödanånPISSPISSPISS

Kommentarer
Postat av: Din "lilla" bror

Haha, hur man kan lyckas med så mycket på en dag det undrar jag xD

2009-08-06 @ 13:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0