jag smäller av

så, , jävla söt är han vissa mornar så att jag funderar på att slicka på en gatsten för att få i mej lite baciller och bli sjuk för att få va hemma och pussas ihjäl mej med honom. nu är inte jag riktigt så desperat eller äcklig, men i made my point. man behöver inte ha fjärilar i magen när man har en sån söt pojke i sin säng på morgonen.

läste jeanbanans blogg nyss och blev länkad till det här underbara. jag blev lite hemsjuk, inte på grund av cannabisen så klart, men att kommunen tycker att det är mysigt med annan sorts trafikljuskonst och att dom på riktigt tror att cannabisplantorna har hamnat utanför stadshuset av misstag. ååå, söta naiva stad. fina underbara stad. nu vill jag åka hemhem =)

jag är nog alldeles för kramig idag. stupid söta pojkvän. stupid söta stad. jag måste nog gå och titta på överkörda fåglar eller nått så jag blir lite häftig igen istället för att sitta här på mitt rosa fluff och flina.

men tittaråh så söt han är =) man vill juh pussa sej till döds, minst!

Kommentarer
Postat av: -Stjärnan

Du är så jävla klockren, mina underbara Pika!

Miss you, kooom heeem snart! :) <3

2009-08-11 @ 11:21:21
URL: http://amaizon.blogg.se/rocknroll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0