kravlar

tårarna rinner fortfarande ner för mina kinder. sitter så nära fläkten att om det inte hade haft skydd skulle jag antagligen ha kapat mej tungan för en timme sen. känner mej som en hund som sticker ut huvet ur en åkande bil, bara blundar, flåsar och dregglar lite. jää, i'm hot and säxy.

gick till ica för cirka tre år sen för att införskaffa lite sån där föda, jag har hört att det ska påverka ens överlevnad positivt. ica har aldrig legat så långt bort. det tog verkligen två år att gå dit. jag gick och gick och gick, men det hände liksom ingenting. när jag till slut kom fram hade juh skorna slitits ut helt, och jag va väldigt trött och hungrig. då ser jag att nån jävel smällt upp ett telenortält, direkt bredvid ingången. hur ska man då kunna gömma sig? aspuckat. turen va dock på min sida och dom va upptagna både när jag skulle in och tio minuter senare när jag gick ut igen.

det tog minst ett år att gå hem, köpte juh mjölk bland annat och det är ganska tungt. stupid som jag är tänkte jag inte på att dricka upp den, så väl hemma hade den juh gått ut så klart. allt slit och släp i onödan.

om två timmar kommer fräulein ([fråjlajn] för er som inte grejar tyskan) nywertzo hem igen, hurray. då ska vi bara packa upp henne sen ska vi till karlshamn och spela brädspel och leka med lillebrors dyraste och finaste skål igen. måste juh säga att jag inte är jättesugen på att dricka just nu, men ryktet säger att man kan spela spel nykter. jag undrar jag, men eventuellt ger jag det en chans.

eventuellt ska jag sluta överdriva och ljuga för mej själv när jag är bakfull, men det är knappast troligt.

nää. nu ska jag vila middag. har juh trots allt promenerat i tre år, och det mina vänner, det sliter lite på krafterna.

kan jag få tillbaka min pojke nu? stupid klas herman. stupid SFS. stupid studentpolitik. komsikom min söta pojke, nu får du inte vara ute längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0