några frågor om betydelsefulla saker

varför i hela fridens namn envisas jag med att kolla på Linas kvällsbok även fast jag sitter och skäms ihjäl?

varför varför varför är det så svårt att inte köpa skor?

varför får man inte kasta äckliga saker så som mögliga matlådor och istället köpa nya?

varför har jag inte alltid vin hemma för kvällar som uppenbart skiter sej så fort man kommer innanför dörren?

varför är mamma för långt borta ibland när man bara vill gömma sej en liten stund?

varför är werner för långt borta ibland när man bara vill ha en puss, eller en sån där blick?

varför köper jag saker som luktar, om jag själv inte känner doften?

varför känns det som att jag borde ha panik över tusen saker när jag nog har allting under kontroll egentligen?

varför kan inte jag reagera på stress som vanliga människor utan envisas istället med att göra saker om möjligt ännu mer sakta och ibland till och med eftertänksamt (är det ett ord, eller hittade jag på det?)

varför fortsätter jag att va vaken just nu även om jag är så trött att jag helst bara vill lägga mej i sängen och sova tills tiden tar slut.

Kommentarer
Postat av: -Stjärnan

Gumman... du är för härlig, vet du det?? <3

2009-08-25 @ 23:54:55
URL: http://amaizon.blogg.se/rocknroll
Postat av: Anonym

snart ska vi kolla på linas kvällsbok igen (och ja, skämas)och dricka vin:) och äta gruka. namanamaaaaaam:D

2009-08-26 @ 16:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0