nu äre fredaaagsmyyyys

det värsta som finns på morgonen är faktiskt när han vaknar till, tittar upp och ler. man vill bara dö, slänga sej i sängen igen och aldrig aldrig lämna honom. så är han så där varm och mysig så det enda vettiga vore egentligen att krama ihjäl männskan. tur att jag är så pass förståndig att jag inte gör det så ofta =)

idag är det fredagskyckling som gäller igen, mums mums mums. och sen vette tusan vad som händer. man kanske ska fråga dena dära nywertzo om en spelkväll? eller fredagsmys med film och popcorn? eller nått annat.

jag saknar mr bird lite grann, pratade en snabbis med honom igår under vinkvällen. det är helt löjligt hur länge sen det va jag träffade honom nu. not funny. not at all.

och mamma, jag drömde om henne inatt =) om mamma och julafton, två bästa saker på en gång.

i övrigt, passa er för den där sofie. hon kan det där med snuskiga blickar och gaytouchar lite föööör bra nu =P stupid sofie.

time för kaffe och metropaus innan jag ska upp till agneta och hämta massa pryls. snart är det introdag =) och sen är det kört =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0