piss

vaknar, ganska okej. men vänta, kan inte somna om för jag är megakissnödig. PISS

tänker går upp när klockan ringer, men wern hinner före in på toa. PISS

går upp, inser att jag absolut inte behövde gå upp så här tidigt. PISS

lägger mej igen, kan inte somna om. PISS

går upp, gör mej i ordning, inser att jag har en bad hair day. PISS

klär på mej, hittar väskan, hittar ett par skor, går ut. det är dåligt väder. PISS

går långsamt till kåren och önskar att dan ska gå fort. väl framme inser jag att jag har glömt plånboken med kodkortet i hemma. PISS

plingar på dörren, väntar skamset som en herrelös hund. jakob kommer på cykel. hälsningsfras jävla måndag. word, jakob. PISS är ordet.

lasse öppnar dörren. PISS (neerrå, skojja bara så klart!! paw rick-titt)

går in på kontoret. suck, va vi tvugna att gömmma alla lösa grejer? tydligen. ska låsa upp hurtshelvetet. nyckeln ligger hemma. PISS

kaffe, måste ha kaffe. vi har gömt kaffet. PISS

får kaffe av bästa lasse. upptäcker ett skoskav. PISS

dricker kaffet, lånar cykelnyckel av ewa och beger mej hemåt på hurtsnyckeljakt. det börjar regna. PISS

hittar nycklar och plånbok, cyklar tillbaka. går in på kontoret. vart fan tog hurtsnyckeln vägen? HELVETES PISSHELVETE

om jag har tappat nyckeln på vägen ska jag döda någon.

går ut i regnet, hittar nyckeljäveln bredvid ewas cykel. tur för den. låser upp hurtsen och möts av kablar och prylar i ett enda virrvarv. PISS PISS PISS

susanne säger att det finns mer kaffe nu. jag blir lycklig och hoppas att susanne alltid kommer finnas till hands för att förgylla pissiga måndagar. susanne och lasse, riktiga supermänniskor som fixar kaffe.

måndagar: helvetet på jorden. men den är snart slut. dags för kaffe

Kommentarer
Postat av: linn

allt är piss på måndagar. speciellt när det bara regnar och är superduper mörkt ute. jag vill typ döden dö i sängen. men får man det? i helvete heller... leka snart? typ kom hit i helgen? puss

2009-08-03 @ 11:39:53
Postat av: erica

vi får se, tror inte att jag har nått inbokat men är inte helt hundra =) jag hör av mej! puss

2009-08-04 @ 18:22:29
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0