planer

jäpp, det blev planer till slut. lillebror ville leka "bada och spela spel, fast inte samtidigt, i karlshamn"- leken och som av en händelse råkar juh det vara en av mina favoritlekar också! så nu ska jag bara tjata på ewa att hon alls behöver plugga i helgen så kan vi har skojskoj hela lördagen.

mongol-ida med tillhörande riktig lillebror funderar på grill och öl ikväll. det är juh också en av mina favoritlekar, den är ju lätt med på topp tre till och med.

är det nån som vill vara med och leka? leka är kul, speciellt om man är många. så sluta va tråkiga nu alla barn och va med och lek istället. eftersom det är helg får alla säkert vara ute lite längre för sina föräldrar och/eller respektive =P

dagverket färdigt, dags att gå hem och fira helg. tjohooo =D

(det kommer kännas lite skumt att sötknäppot inte är hemma... väldigt skumt. jag får bygga en reserv som jag kan prata med tills vidare och kramas med inatt. kan man lära kuddar att snarka och prata i sömnen?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0