reparation

ååå hjälpes...

det är nått som har lossnat i mitt huve och skramlar omkring. och det gör ONT. hjärnan känns som stelnad geggamojja. and not the good kind.

jag funderar på om det här är ett tecken på att jag ska bli lite osams med min kära vodka. eller om det berodde på att det inte vart så värst mycket ätet igår, förutom lunchen då... jag hoppas på det senare, hur skulle livet te sej utan lite vodka på helgerna?

det är verkligen inte ett dugg roligt att vakna utan werner. ingen att prata med, ingen att pussas med, ingen att gosa med, ingen att bråka med. jättetrisst bara.

just nu sitter jag och gråter faktiskt. för jag saknar hono.... NÄ vet du vad, så fjantig är jag inte. men jag gråter faktiskt. för att fönstrena är stängda vilket gör att jag för att få tillgång till den där luften alla pratar så mycket om har fläkten igång, och den blåser rätt i nyllet på mej. och eftersom det tydligen inte finns så mycket vätska kvar i min kropp efter gårdagen så passar fläkten på att blåsa ut det lilla som finns genom ögona. schyrre liksom...

nää, om man skulle ta och leta upp lite sånt därnt lagligt knark så man kan resa sej upp utan att vilja hänga sej i gardinen?

Kommentarer
Postat av: -Stjärnan

Behöver hjälp med kvällens outfit... lägg en röst! Puts & krom! //-Stjärnan

2009-08-08 @ 14:51:32
URL: http://amaizon.blogg.se/rocknroll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0