romantisk middag

idag har jag fått pengar, och idag är pengarna slut =) som det brukar. närrå, det finns kvar, men det går undan. and i like it.

jag har hämtat ut kläder idag, jag är så jäkla duktig på att shoppa måste jag säga. och mer blir det när jag och ewa ska iväg och storhandla sen. en fin liten tradition jag och cheewie började med för några månader sen. vi kom juh på ganska snabbt att knepet var att äta först, sen handla. annars blir man hungrig och kommer hem med konstiga saker. fast om man är fööör mätt kommer man juh bara hem med rengöringsmedel så förhoppningsvis kommer vi till en lagom mättnad idag och slipper leva på såpa i slutet av månaden efetrsom det har inköpts för en hel livsstid istället för mat =)

åå, det är så jäkla gött att ligga och snooza om mornarna igen =) igår snoozade jag i 40 minuter, och idag en hel timme. så jävla underbart. och somna med TV:n på och gardinerna uppdragna haha =) duschdraperiet hänger på rätt sida, alla skåpluckor, lådor och dörrar är stängda och spisen är ren. men jag tycker ändå att den här veckan kan skynda på sej lite så att jag snart kan få pussas och kramas lite med den dära söta sambon igen. jag saknar nog honom mer än vad jag vill låtsas om, om man nu ska hålla sej till sanningen...

men igårkväll... OJ vad han ska va glad att han va i blekinge då. kommer hem och är fullständigt slut efter 11 timmar på kåren varav nio var möte. sätter mej ner och ska betala alla räkningar i godan ro, och vad händer? det går inte. för att NÅN har tagit bort explorer från datorn och fire fox är inte godkänd av handelsbanken. om tankar kunde göra ont hade han nog väldigt ont igår. en timme senare kan jag återigen försöka, med lyckat resultat. dags att hoppa in i duschen, trött och förstörd på alla sätt och vis. så klart hänger draperiet kvar på det sätt han lämnade det och jag får ägna fem minuter åt att trassla ut allting. jag ber om ursökt till alla grannar om mina förbannelser hördes genom ledningarna... men han förtjänade dom just då =P men nu är jag glad och snäll igen, så nu kan han komma hem. men inte förrän efter min date med cheewa (chewbacca-ewa)


Kommentarer
Postat av: Hannah

Mina skor kom ju aldrig och nu känner jag mig på tok för fattig för att ever köpa nya skor trots att lönen kom IGÅR! Hälften av allt gick till räkningar, RÄKNINGAR!! hur lamt är inte det? den hälften borde ju gått till shopping isätllet... :D

2009-08-26 @ 06:57:20
URL: http://hannahelais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0