rotera! rotera? roterar....

min hjärna är på kalas idag. alldeles yr är den. nöjd, belåten, förvirrad och yr. tusen kilo pappersarbete gör tydligen så med den, men den blir så nöjd när allt är färdigt. jag mest bara hänger med i svängarna så att säga. och bråkar med sony. jävla typ det där. och inte hjälpte det med träslev heller, nu funkar det inte ens lite. damn it.

jag har FF idag. lawerne är och leker i lund och malmö. han är en förträfflig hemmaman så han får vara ute och leka sent på kvällen också. det betyder att jag kan leka själv hur mycket jag vill. jag kan välja på att leka diskleken, plockleken eller döleken. i vote döleken. men jag förlorar nog. jag har aldrig tur i spel...

jag funderar på om jag ska packa ihop min hjärna och leka spelkväll hemma hos elin och mange istället. tyvärr är juh hjärnan helt mos och vill nog inte tänka mer idag. men det är juh så attans roligt att spela spel. hoppas det blir fler gånger, jag känner mej verkligen för hjärndö för att umgås med nån form av intelligent livsform. soffan duger bra. och amerikanska dumma serier (typ allt förutom the big bang theory, sheldon cooper får inte se mej så här...).

 nä, nu spärrade hjärnan av allt förutom överlevnadsfunktionerna. herrå så länge.

Kommentarer
Postat av: Hannah

hiihihahahahhooho laveeeerne det vill jag kalla honom i fortsättningen, som hon kaxiga negressen i scrubs hihihihahhahahHAHAH :D

2009-08-07 @ 12:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0