SFS hela helgen

aa, så är det. SFS på riktigt för werno och SamboFriSlapphelg för mej. han fick gå upp 04:20 imorse MOHAHAHAHAHA. det tyckte jag va roligt, första gången på länge jag kunde ligga kvar i sängen medans han gick upp. wern tyckte det va mindre roligt. gött mos so to speak.

det va inte lika roligt att försöka somna om sen, det tog sin lilla evighet eftersom jag va alldeles vaken. men sen roade jag mej med att snooza i en hel timme, bara för att jag kunde. och det mina vänner, det va förträffligt skönt.

idag är en segodag på kåren, alla är lagom förslappade som sej bör på fredagar. jag sitter mest och väntar på att per ska dyka upp, det är planen för dagen. allt annat är ju gjort.

nää. va ska man hitta på egentligen? gå igenom några pärmar? finns ganska spännande saker gömda i dom. en handlingsplan för bombhot till exempel. i katastrofpärmen. jag har en katastrofpärm, bara det är juh ascoolt.

-----------------------------

tittade i en av pärmarna nu, och fick upp en sida med en snorkråka på. nu ska jag gå och kräkas för att sen bränna upp pärmen. äckelpäckel.

Kommentarer
Postat av: K.A.

Äntligen har du hittat min lilla present till dig! Den ha väntat länge på dig där!! ;)

2009-08-07 @ 18:34:41
URL: http://snyggeka.blogg.se/
Postat av: erica

jag ska lämna tillbaks den i din brevlåda, jäkla svinpäls.... =P

2009-08-08 @ 01:39:30
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0