SJUKT störig grej

förresten...

om jag måste se den där jävla danoninoreklamen igen kommer jag kräkas.

danonino innehåller inte det här och det här och så jäääävla nyttigt och bra bla bla bla.

förklara då en sak för mej.

om nu det rosa färgämnet kommer från rödbetor... smakar yoghurtjäveln verkligen rödbetor då? jag misstänker nog att den ska smaka hallon eller jordgubb... och då vore det väl förträffligt dumt att använda, låt säga..tex hallon eller jordgubb även som färgämne. för sist jag kollade, så va faktiskt de flesta hallonen och jordgubbarna också röda. men jag kan juh ha fel.

naturligt... ja. ungefär som linda rosing eller michael jackson då. stupid jävla yoghurt.

Kommentarer
Postat av: -Stjärnan

hahhahahaahhahahhahahahaahha



jag dööööör!!!!



<3

2009-08-25 @ 23:48:43
URL: http://amaizon.blogg.se/rocknroll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0