snäll igen

nu är jag snäll igen.jag har fått kaffe, snus, mat och massa pussar.

vädret är åt helvete fortfarande men jag är nöjd ändå =)

jag längtar tills om två veckor, då börjar allvaret och man får lite mer att göra. iofs har jag en del att göra fram tills dess också, men jag tar det lite pö om pö så jag inte sitter här nästa vecka med absolut ingenting att göra... för det lär juh hända.

schemat för hösten är helt färdigt nu och jag kan lova att det händer en hel del massa roligt skoj så nu hoppas jag bara på att alla älskade studenter kommer hit och njuter av alla festligheter.

nää, nu vill jag att tiden ska snabba sej så det blir dags för introdag. för efter det, då blir det liv i luckan igen. tjohoooo =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0