solsken

jäpp jäpp, humöret infann sej igen =) med lite kaffe på morgonkvisten så ordnar sej det mesta.

somnade på soffan igår framför tv:n och vaknade vid halv två. det va ganska gött faktiskt, och om det inte vore för lampan på sängbordet lyste hade jag nog legat kvar, den soffan är jäkla bekväm faktiskt.

idag får jag en klänning =) och sötsöt får sin väska, en bag som är likadan som hans resväska. han är väldigt förväntansfull och har tjatat om den sen han såg den. hjälpes =)

usch, nu börjar det bli så där lagom klibbigt här inne. stupid väder, det är allt jag har att säga. jag måste nog be till högre makter att det inte är sånt här väder till insparksveckan, då kommer dom små liven svettas ihjäl juh. fast iofs... då dricker dom mer vatten, och då blir jag nöjd =)

snart kommer linn, tjohoo =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0