soon to be strypmördad

oj då, nu har det visst gått en stund igen... men vad kan man göra när det är fullt upp everywhere =)

introdagen är gjord och genomförd, mycket lyckad. både introdagspuben och introduction pub va kassakor, så innan vi ens har börjat för säsongen så ser läget bra jäkla stabilt ut hahah =)

imorron är det the spark, ser fram emot det så mycket att jag får gåshud, jävlar vad det kommer va bra!!

helgen då? tjorah, jag är sömnmissbrukare och mest sover hela hela tiden. skitkul sällskap, jag vet. igår hade pålen inflyttningsfest, vi va inte där utan gick på inglourios basterds istället, jävla bra film =) bredvid mej satt dock ett sånt därnt prima exemplar... varför hamnar jag alltid bredvid dom?

det började med att han satte på sej ett par skinnhandskar. det är kanske inte så konstigt, om man inte tänker på några saker. 1. han satt inne på bion, med popcorn i knät. vad skulle han med handskarna till? känns inte det sjukt osmidigt? 2. det är fortfarande sommar, vem går runt med ett par skinnhandskar bara så där?

som tur är har jag koll på läget och vet precis varför han kan ha haft handskarna med sej och varför han sedemera tog på sej dom under reklamfilmen.
1. han tyckte att det va kallt, eftersom han lider av dålig blodcirkulation och för lite underhudsfett.
2. han lider av bacillskräck och vill inte under några omständigheter riksera att smittas av t.ex svininfluensan i ett bacillparadis som biosalongen.
3. han är spontan strypmördare.

när jag konstaterat detta flyttar jag mej lite smidigt mot min käre knäppgök till sambo, som bara tror att jag vill vara mysig och inte alls fattar att jag sitter bredvid efterlysts nästa gärningsman. precis innan filmen ska börja upptäcker även wern handskarna, men han har juh inte vett att bara va tyst och gilla läget. viskande frågar han mej varför killen har dom på sej. jag säger att jag inte vet och ber om en bön om att den bacillrädde, lite frusne spontanstrypmördaren inte ska ha superhörsel. wern säger att om handskmannen fryser kan han få låna werners tröja. sen börjar filmen.

under hela filmen är det ett jäkla hålligång på den virusfruktande, kallblodige spontanstryparen. han far än dit och än hit i stolen, och vid ett tillfälle lutar han sej så snabbt framåt mot raden framför att jag trodde det va dags för strypmordet. jag höll werners arm i ett stadigt grepp under hela filmen och aktade mej noga för att använda den andra halvan av min stol som spontanmördaren utan min vetskap tydligen tjingat som sin.

som tur var var det ingen kvar i salongen när filmen va slut, och stypmördaren försvann utan konstigheter. men som sagt... jag kommer ihåg hur hans bruna skinnhandskar såg ut, och bion började nio och höll på till 23:39 ungefär... bara utifall att hasse aro har träffat på nått misstänkt som involverar strypmördande, halvfrusna och bacillrädda män på sistone...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0