urk

kolade lite på tv och kom förbi den där jävla tyra banks show. jag tycker mest att den är skit och jag gillar inte tyra banks speciellt mycket. men detta va fan värt att titta på, tills jag började må illa iaf.

det sitter en bautabrutta och är gäts hos tyra, och förklarar att hn nog vill väga ännu mer än vad hon redan gör. hon vill gå upp till 450 kilo, hon vägde 270 kilo nu. hon tjänar pengar via internet, där fetmaälskare lägger in önskemål om saker hon ska göra och sen får dom betala för att se klippen. typ att hon skulle dricka 11 LITER chokladmjölk, ur en tratt. eller sätta på sej ett hundhalsband och possera. när dom visade henne i underkläder blundande jag tills det va över kan jag säga.

hon kunde inte ens gå 12 METER innan hon blev för anfådd och va tvungen att sätta sej.

hon vill bli den fetaste kvinnan på jorden.

jag vill mest bara kräkas och aldrig mer äta nått i mitt liv. FY FARAO. vart är världen på väg? seriöst. nu ska jag gå och kräkas och försöka glömma att jag nånsin har sett det här.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag såg oxå på det idag och efter en stund klarade jag inte av att titta längre. Det va ju helt sjukt :/

2009-08-09 @ 12:55:58
URL: http://magganftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0