vuxen

ibland känner jag mej så vuxen =) som nu, när jag inte har satt upp arga lappar (min favvo annars) utan lugnt och stillsamt formulerat ett pedagogiskt brev som säger att man inte får supa ner nollorna. sen har jag susanne och johan pratat om nycklar och städning, med massa sånna vuxna joo, jaa, jo det är ju sant och ne, så kan det ju inte vara och lite suckande och himlande med ögonen om såna självklarheter som inte fungerar. det lär juh vara tusen vuxenpoäng på det. dessutom sitter jag bakom ett skrivbord och äter frukt istället för godis.

jävlar, jag börjar bli vuxen! inte okej. bara för det måste jag gå hem och äta typ... makaroner med ketchup direkt ur kastrullen med en slev. eller... dynga ner mej och komma försent till jobbet imorron med en sko och trasig jobbtelefon för ja ba vet inte vad som hände liksom. men nä, det är ju faktiskt inte skoj. men för att undvika den där vuxenheten tänker jag nog fortsätta att inte kolla på vädret eller aktiespara ett bra tag till. och jag ska nog gå hem och slänga alla bekväma skor, bara ha kvar fräsiga nästan-sköna skor.

Kommentarer
Postat av: -Stjärnan

Var med och berätta lite om dig själv!



amaizon.blogg.se/rocknroll

2009-08-20 @ 23:28:01
URL: http://amaizon.blogg.se/rocknroll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0