det va ett tag sen



men på sin födelsedag behöver man aldrig vara mentalt äldre än så här =)

imorse vaknade jag klockan sju när wern väckte mej. han väckte mej inte för att vara söt, utan för att han hade dåligt samvete. han firade nämligen min födelsedag lite mer än jag själv igår, så när jag kom hem efter jobbet låg det ett köttstycke i mänsklig skepnad tvärs över sängen. mitt tålamod var inte på topp så jag beslutade mej för att lägga mej i soffan istället... och där sov jag så sött tills jag vaknade av:
eeeerica, koooom. koooom och sov i sängen istället, jag tycker inte om när du sover i soffan... fööölåååt, erica koooom.
sött va? =)

sen fick jag frukost. beskvier, djungelvrål och choklad =) det är den näst bästa födelsdagsfrukosten efter jordgubbstårta =) och paaaaaket =D karlsson på talet flyger igen, pinocchio, ringaren i notre dame och ett sällskapsspel, master of television =) världsabra preseneter, eller hur =)

jag är helnöjd so far, nu ska jag klä på mej och handla fika till jobbet. sen ska jag åka heeeeem! tjohooo

Kommentarer
Postat av: Hannah

oooh detlåter som ett helt okej uppvaknande tycker jag :) GRATTIS IGEEEN!

2009-12-17 @ 13:09:42
Postat av: Anna

Grattis sötnos!

2009-12-17 @ 15:29:31
URL: http://sjoeormen.blogspot.com
Postat av: Ewa

Vilket sötdjur du är!



Ha det toppenmysigt hemma!

2009-12-17 @ 16:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0