en rekommendation



glöm aldrig bort hur fruktansvärt gott det är med mjölk. det är så kallt och så gott, och ganska bra för alla som inte blir gasbollar av det. om jag skulle bli laktosintolerant skulle jag lägga mej och dö. ett liv utan mjölk är ett ovärdigt liv, fråga min mjölkmustach som jag stolt bär dagligen.

mjölk ger starka barn. mjölk ger erica livsglädje. när jag gifter mej ska det serveras mjölk på bröllopet. när jag dör vill jag ha ett glas iskall mjölk med mej i graven... ta med extra liter också, man vet aldrig när man kan behöva lite smarrig mjölk.

Kommentarer
Postat av: -Stjärnan

SV: Härligt!

och jag håller emd, puben är mkt bättre!!!

Ha en toppenkväll gumman! <3

2009-12-04 @ 17:36:25
URL: http://amaizon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0