en sista julhälsning

george michael.

jag hatar dej, från djupet av mitt hjärta. inte på grund av några konstiga fördomar, eller ens något personligt om dej. eller jo, något högst personligt kanske det är, beorende på hur det egentligen ligger till med en sak...

men så här är det iaf, george. jag hatar dej endast och bara på grund av att du förpestade världen med den förbannade "Last christmas"- låten. det står att det är du som både har skrivit och producerat den, och därför förtjänar du en smäll. inte en sån smäll du kanske njuter av, utan en hård jäkel som lämnar spår efter sej. för din jävla låt har lämnat spår efter sej kan jag lova. om jag måste höra den en enda gång till kommer jag att gå WHAM! (haha jag är så fruktansvärt rolig) jag tänkte säga gå WHAM! anhd not in the good way, men som vi alla vet finns det inget bra sätt att gå WHAM på... speciellt inte ditt sätt, george.

men, vi gör alla våra misstag gonjkan. kan jag kalla dej gonjkan? bra, tack.
är det så att det faktiskt är någon annan som ligger bakom den här hemska tingesten, och att du bara har norpat åt dej förtjänst och cred för den så kan du väll säga det. då är det juh självklart inte dej jag hatar, utan den personen. om det är så att det faktiskt är du, ja... vad ska man säga. det enda du kan göra gonjkan, är att dra tillbaka låten. återkalla alla skivor den finns med på, förbjud alla att spela den och tillåt inga covers på den. först då kan jag förlåta dej.

tack för att du tog dej tid, george gonjkan michael... men nu vet du hur det ligger till.



jag önskar alla en god jul, utan minsta tillstymmelse av last christmas- låtar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0