en undran


jag: snart får jag åka hem! Blablablablbala.....

wern: har du några planer för nyår förresten?

jag: va, nää. jag har inte hört nått iaf.

wern: nää... för du kommer inte åka ner igen va, om det inte händer nått?

jag: nä, det verkar juh lite menlöst.

wern: va skönt.



hur är det meningen att man ska tolka det egentligen? stupid boyfriend.

nog för att det kanske är det enda jag ser fram emot just nu, att få komma hemhem och va kvar där ett bra tag... men man kan väl låtsas att man kommer sakna den andra om man nu ska va borta i tre veckor? eller? nää. det vore juh dumt.



nämde jag förresten planerna kring min födelsedag (samma dag som jag åker hemhem)?
han har styrelsemöte i karlshamn då, men tänker inte gå på det. inte för att vara med mej, utan för att han inte orkar åka tåg två dagar i rad, och för att han kanske är bakfull. för jag ska juh ändå åka hem, så det spelar juh ingen roll. att jag åker klockan 16nått, fyller år och sen är borta i två-tre veckor... kul va. jävligt kul kille ibland.

Kommentarer
Postat av: Em

Tyvärr är inte killar kända för att vara kärleksfulla :(.

Jag och adam firar 5(!)år i juni nästa år. En tisdag. Vi åker till sweden rock på måndagen och stannar till söndagen. Så vi firar 5 år på en jävla rockcamping där han garanterat kommer vara full. Jag tyckte vi kunde lämna campet och kanske till karlshamn/sölvesborg och äta på restaurang eller så. Bara ta en paus på ett par timmar. Det tyckte inte adam, han tyckte vi skulle fira en annan dag för det är ju ändå bara rockfestivalen en gång om året. Hur ofta år det 5-årsjubileum då?!!

(Tilläggas ska att vi haft årsdag 2 ggr på festivalen, 2 av dessa har han blivit skitfull, fått hicka och när han skulle bota detta har han fått hjärnskakning och spytt som en gris och däckat innan 20...Så jag ser inte fram emot detta..)

2009-12-11 @ 10:55:08
URL: http://tjejan.blogg.se/
Postat av: Anna

Upprepa detta mantra: för killar är det inte lika viktigt, för killar är det inte lika viktigt... osv tills ni är så borta att ni inte märker att han inte tycker det är lika viktigt.

Eller strunta i vad han nu tycker är viktigt och se hur han reagerar...

2009-12-11 @ 11:30:10
URL: http://sjoeormen.blogspot.com
Postat av: -Stjärnan

Stupid-o's!

2009-12-12 @ 15:55:01
URL: http://amaizon.blogg.se/
Postat av: -Stjärnan♥

STACKARS!!!!

Hoppas det löser sig!

Och jag HOPPAS VERKLIGEN att du planerat in en blöt kväll med mig! ;) ♥

2009-12-14 @ 11:41:02
URL: http://amaizon.blogg.se/
Postat av: Em

När jag blir stor och vi bor i hus får vi ha en varsin gran istället för att pynta vartannat år ;)

Lyckos dig som får pynta själv!

2009-12-14 @ 13:01:51
URL: http://tjejan.blogg.se/
Postat av: Hannah

Sv: hahahah gud vad knäppt! ny blev jag galet nyfiken om hur den nian såg ut. fast om vi skulle haft ett barn som gick i nian hade jag ju varit... sjuuuuukt gammal! :D



och ja killar är förjävliga emellanåt, fast just nu är min kille rätt söt så jag kan inte med att skriva nåt dumt. men vänta bara. det kommer.

2009-12-14 @ 14:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0