ett sånt därnt citat till

för ganska länge sen skrev ett stycke victor dahlgren på facebook en väldigt rolig sak. jag sparde det för att ha att titta på när humöret börjar tryta trots att man hade sett fram mot något trevligt.

nu tänker jag dela med mej om fler än jag blir beskylda för massa skit man absolut inte har nånting med att göra, eller ännu hellre... blir utsatta för hyckleri när det är som bäst. fan, jävla människor...GAAAAAH!


here it goes iaf:

Victor Dahlgren I bibeln går det att läsa om de nio änglarna som sändes till jorden av djävulen för att förtvivla det mänskliga sinnet samt förgöra allt som är gott. Jag har nu hittat dem. De står på torget i Kristianstad och spelar panflöjt iklädda fjädrar och ponchos! Suck.....


jag tycker det är jätteroligt =) tack victor för att du kunde bjussa på den. hihihihi. bevis på att de kommer från djävulen? tjaaa, har nån vart i en stad där de inte finns? hur kan de va överallt på samma gång? för det måste va samma, de spelar juh samma sånger.

Victor har även följande teori: Jag tror faktiskt att de finns på SÄPO's lista över terror-organisationer. Kanske på Svenska kyrkans lista också =) tror även att CIA håller ett öga på dem. Allt det här kan man läsa om man är buddy med victor och örkar bläddra ner till den 21 november =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0