första paketet

har jag sagt att jag har världens sötaste och mysigaste mamma? för det har jag =) och det borde jag nog säga lite oftare <3


visst är hon söt min mamma när hon fejksmilar =)

hon har återigen förgyllt december månad genom att ge mej en paketkalender. 24 små paket fyllda med söthet och moderskärlek. hon gör det nästan frivilligt också, det är det som är det bästa. hon kanske gnatar lite och drar nån djup suck över att hennes snart 23åriga dotter inte riktigt kan växa upp och bli vuxen på riktigt, men innerst inne tror jag allt att hon tycker att det är lite mysigt att pilla med den där kalendern varje år =)

lucka nummer ett innehöll idag decilitermått från kökskungen =) tack snälla mamma!

nu är det jobbdags, och om två timmar ska vi på lägenhetsvisning =) tjohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0