frukostfunderingar



han är ganska söt min lilla mansvalp. ett otyg till pungdjur imellanåt... men ändå rätt okej =P

han har frågat mej i flera dagar vad jag vill ha till frukost på min födelsedag. han påstår att mammas jordgubbstårta inte är realistiskt, och jag förstår inte vad han säger. han frågade om han skulle göra en jordgubbstårta till mej, och jag frågade om han kunde göra den som mamma. det kunde han juh inte, eftersom att han tack och lov inte är min mamma.

men han är ganska söt. 10 poäng i försök. eller så fjäskar han för jultomten för att få bättre status på julklapparna. det är ett okej skäl, jag hade nog försökt med detsamma om jag hade vart han.

nu är det dags för möte och sen ska jag gå på middag med min kära styrelse. det ska bli riktigt skoj faktiskt. tjo flöjt

Kommentarer
Postat av: -Stjärnan♥

SV: Det finns inger värre om dem inte ger det resultatet man är ute efter..hahahaha



Men jag blev gryyyymt nöjd! MER PAPILJOTTER ÅT FOLKET!!!

2009-12-16 @ 11:04:35
URL: http://amaizon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0